W internecie możemy zarówno załatwić sprawę urzędową, uczyć się, jak też zrobić zakupu. Od niedawna w sieci kupujemy nie tylko ubrania, sprzęt RTV ale również wypożyczamy samochody. Wbrew pozorom to czysty komfort. Nie wychodząc z domu możemy przejrzeć oferty lokalnych wypożyczalni, czy też wypożyczalni w miejscu w którym potrzebujemy skorzystać z samochodu.

Przybywa usług jakie można zrealizować online. Okres ostatniego roku wymusił na nas zwiększenie aktywności w sieci. Szereg branż przeniosła się do internetu. Dotyczy to także wypożyczalni samochodów, które położyły większy nacisk na system rezerwacji i finalizacji usługi zdalnie. Przez internet możemy już nie tylko zapoznać się z oferta wypożyczalni, flota pojazdów, cennikiem i kalendarzem dostępności. Online mamy możliwość sprawdzenia regulaminu użytkowania i umową jaka klient zawiera z wypożyczalnią. Zaletą usług online jest to ze na spokojnie można porównać różne oferty, przeanalizować ich atrakcyjność, zastanowić się nad wyborem. Co więcej internet pozwala sprawdzić opinie o danej wypożyczalni a ponadto porównać, zestawić kilka wybranych ofert.

Brak limitu kilometrów, brak kaucji
Wypożyczalnie walcząc o klienta wprowadzają coraz to więcej usprawnień dla klientów. Przede wszystkim zniesione są limity wykonywanych kilometrów wynajętymi autami. Tym samym nie trzeba się martwic że pojedziemy za daleko. Sami decydujemy gdzie pojedziemy. Dotyczy to także terytorium. Dla bezpieczeństwa samochody z wypożyczalni posiadają rozmaite lokalizatory a klienci z uwagi na pakiety ubezpieczeń powinni sami zadbać o to, by podroż samochodem z wypożyczalni w razie wypadku, awarii nie kosztowała za dużo. Poza zniesieniem limitu kilometrów warto wspomnieć o kaucji. Obecnie niewiele wypożyczalni nadal pobiera wysokie sumy zabezpieczające w formie kaucji zwrotnej. Często był to warunek zaporowy. Z czasem wypożyczalnie zaczęły pobierać numery kart kredytowych klientów. Obecnie rozwiązań jest wiele, jednakże są one coraz mniej obciążające klientów, przez co zainteresowanych usługami wypożyczalni przybywa.

Dbałość o jakość usługi i obsługi
Dbałość o samochody to podstawa, ale równie ważna jest obsługa. Miły, uprzejmy i kompetentny personel gwarantuje zadowolenie klienta. Stawia się na kompleksowość oferty i obsługi. Nie zawsze wszystko jest oczywiste i czytelne na stronach internetowych. Kontakt z pracownikiem winien być zachęcający i rozwijający wszelkie wątpliwości. Nie sztuka jest wręczyć klientowi kluczyki do samochodu, warto umieć odpowiedzieć na wszystkie pytania, doradzić, jak też służyć pomocą w trakcie wynajmu. Zdarza się że telefon do wypożyczalni jest konieczny, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych na przykład kolizji czy awarii wypożyczonego auta. Wówczas istotne jest to czy się dodzwonimy i do kogo. Dostępność wypożyczalni przez całą dobę, infolinia dla klientów to tylko niektóre popularne rozwiązania wychodzące naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów. Wypożyczalnie korporacyjne maja wypracowane standardy obsługi, procedury postępowania jakie są udostępniane klientom tak tym korzystającym z długoterminowego wynajmu jak i krótkoterminowego.

Materiał partnera